[1] Мехметьо, севда голема 7’12“
[2] Иван Калинки думаше 1’29“
[3] Снощи си мамо отидох 4’32“
[4] Тръгнала ми Елена 2’56“
[5] Три бюлбюла пеят 3’53“
[6] Янкин брат 3’20“
[7] Пиленце пее 2’39“
[8] Слънце зайде 3’45“
[9] Малка мома двори мете 2’37“
Два пасторала
[10] Зимен пасторал 3’35“
[11] Летен пасторал 3’55“
[12] Песен-импровизация 5’03“
[13] Листни се, горо 4’52“
[14] Маринко, мое дощеро 4’38“
[15] Бегала Рада 2’56“
[16] Хубава Мавруда 6’56“
Total: 64’18“
„Дълбочина на изпълнението“, „кристална звучност“, „изящно звукоизвличане“, „артистична свобода“, „стабилна интонация“ – това са само част от определенията на критиците в българската и западноевропейската преса за интерпретациите на Академичния народен хор – Пловдив. А фламандският критик Хуго Хьойгелбард възкликва: „…внушително и магистрално е дирижирането на г-жа Спасова… от една малка песен тя създава истински шедьовър…“ Много са композиторите, творили песни специално за хора. Част от тях са включени в това издание.
Академичният народен хор за кратко време се утвърждава, изпълнявайки песни на фолклорна основа с високи вокално-технически, фактурни и интерпретационни изисквания. Така той става родоначалник на явлението „Нова фолклорна вълна“ с интерпретацията на песни с интонации и ритми от българския фолклор, обогатени със съвременни изразни средства (вкл. алеаторни и сонористични). Постиженията си съставът дължи изключително на ръководството на проф. Василка Спасова и нейния екип.